Marketingové okénko #1: K nákupu na internetu nám stačí šest obrázků

By | 2.2.2015

Už ani nevnímáme veškeré marketingové nástroje v podobě odkazů, bannerů či obchodních sdělení, které na nás na internetu neustále působí. Lidé často ani netuší, že přesvědčit zákazníka ke spontánnímu nákupu na internetu stačí málo – šest obrázků.

Jestliže se říká, že jíme očima, o „konzumaci“ internetu to platí také. Visuální stránka výrobku a uspokojující pocit při prohlížení zboží na síti vede k takovým spontánním nákupů, alespoň to uvádí studie institutu Labors Medienforschung der Hochschule Offenburg.

Co je ale podle mého zajímavější, že běžnému zákazníkovi stačí podle studie na internetu šest obrázků k tomu, aby se rozhodl zboží koupit nebo z této webové stránky odejít.eshop

Navíc jestliže eshop nabídne návštěvníkovi při příchodu na web veliké obrázky zboží je tu větší pravděpodobnost, že zákazník zůstane a začne si vyhledávat konkrétní výrobek. V podrobnějším výpisu pak podle studie lidé vyžadují, aby byla u zboží barevně odlišenádobře čitelná cena.

Asi nikoho už ale nepřekvapí zjištění institutu, že dámy vybírají více podle estetických parametrů zboží, zatímco pro pánské pokolení je rozhodující cena.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *