Marketingové okénko #2: Jaká reklama osloví zákazníky?

By | 10.2.2015

Každý kdo nabízí zboží či služby chce, aby se o jeho nabídce dozvěděl co největší okruh lidí, potencionálních zákazníků. Zaměřím se proto na to, jaké formy reklamy nejvíce zákazníky osloví.

Zatímco v prvním díle mého nového seriálu jsem se věnoval síle obrázků a jak dokáží ovlivnit rozhodování zákazníků Marketingové okénko #1: K nákupu na internetu nám stačí šest obrázků. V díle druhém si vysvětlíme, které formy reklamy jsou nejúčinnější.

Doporučení

Platí to stále a patrně bude i nadále. Lidé dají nejvíce na doporučení rodiny, přátel, známých či kolegů z práce. Doporučení je stále nejsilnější zbraň na pomyslném obchodním bitevním poli. Proto je nutné budovat značku své firmy a své renomé od začátku, od toho nejdrobnějšího klienta až po ty „veliké ryby“. Obě skupiny vás mohou doporučit, což je také nejlevnější reklama.

TV, internet, dárky, soutěže…

Následuje i v dnešní internetové době reklama v plošné TV. Bez ohledu na věk a vzdělání je jasné, že v TV spatří vaše výrobky největší masy. Internetová reklama je několikátým rokem na vzestupu, což není náhoda. Lidé jsou dnes připojení stále = více potencionálních zákazníků.

Někoho možná překvapí, že vysoko si stojí i různé dárkové/reklamní předměty. Podceňovat byste neměli ani výhody pro zákazníky či pořádání soutěží.

Teprve poté je účinná klasická reklama v tisku nebo na billboardech. Obdobně je na tom reklama v rádiu nebo zasílání reklamních sdělení.

Jestli tedy plánujete reklamu pro svou firmu, zapamatujte si řádky výše.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *