Začalo si UPC vážit dlouholetých zákazníků?

By | 18.5.2015

Dlouho jsem si myslel, že se to nikdy stát nemůže, ale patrně je opak pravdou. Vypadá to totiž, že společnost UPC si začala vážit svých zákazníků. Opravdu nejde o reklamu na známého poskytovatele internetového připojení a televizního vysílání a proto čtěte dále.

O co vlastně jde. Asi každý z nás využívá služeb některé ze známých a zavedených (a bohatých) firem dlouhodobě. Nezáleží přitom, zda mluvíme o energetice nebo mobilních operátorech. Řada z nás se ale s těmito společnostmi dostala do situace, která v nás vzbudila dojem, že si nás, co by zákazníka, tato firma dostatečně neváží.pictures

Osobně jsem nemohl tzv. přijít na jméno mému poskytovateli internetu (a televizního vysílání) – společnosti UPC. U této firmy totiž stačilo, abyste nezaplatili dva dny po datu, které firma uvedla v sms zprávě, a okamžitě vás odpojila od internetu. Případně stačilo, abyste zaplatili fakturu za poslední období, ale měli jste ještě dluh z předminulého období ve výši 250,- a opět vás odpojili.

To nejhorší ale bylo, že i když patříte k dlouholetým zákazníkům UPC a nikdy jste jim nedlužili více než za dva měsíce služeb (tedy stále jde o řádově stovky korun), dopadli jste stejně jako zákazník, kterému vzniká sekera měsíc od podepsání smlouvy.0_169

Tento stav ale asi neměl trvat navěky. Tento měsíc jsem opomenul uhradit částku za internet a TV. V inkriminovaný den splatnosti částky se nic nestalo, za to přišla sms od UPC. „Vážený kliente, z důvodu nedoplatku Vám dne měly být 11. 5. omezeny služby UPC. Protože jste naším dlouhodobým klientem a velmi si Vás vážíme, posouváme Vám omezení na 18. 5. Děkujeme. Vaše UPC“.

To je přístup, po kterém jsem tak dlouho volal. Nevypínat nebo neomezovat služby bez myšlenkovitě. A zdá se, že UPC to vzalo za ideální konec. Ten, kdo zapomene nebo nemůže zaplatit k uvedenému datu a má tzv. odslouženo více let, by neměl být šikanován. Protože pověst značky může být poškozena velmi rychle, ale dobré jméno se buduje velmi pomalu.

V případě společnosti UPC to však vypadá, že si snad konečně začala vážit svých zákazníků.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *